Wymagane dokumenty
Należy złożyć samodzielnie przygotowany wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności.
Opłaty
Opłata skarbowa 17,00 zł za wydanie zaświadczenia. Na podstawie złożonego wniosku Organ wydaje jedno zaświadczenie.
Termin i sposób realizacji
Niezwłocznie.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności;
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej;
Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ;
Ustawa z dnia 4 kwietnia 2019r. o przedkładaniu niektórych dokumentów urzędowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej;.
Tryb odwoławczy
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez wnioskodawcę wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego w Szczecinie za pośrednictwem Wójta Gminy Stara Dąbrowa w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.
Dodatkowe informacje, uwagi
Zaświadczenie wydaje się wyłącznie osobie, której ono dotyczy.
Osoba do kontaktu
Anna Siedlecka tel. 91 852 38 92, e-mail: anna.siedlecka@staradabrowa.pl